x
Nasza strona korzysta z plików cookies. Używamy ich w celu poprawy jakości świadczonych przez nas usług. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas informacji zapisywanych w plikach cookies znajdziesz w polityce plków cookies.

 
Sobota, 21 październik 2017E-mail Hasło 
Home|Hotele w Polsce|Hotele na Świecie|Bilety lotnicze i autokarowe|Hotele SPA & Wellness|Obsługa firm|Dla hoteli|Pomoc|Kontakt

 
Wybierz system

 
  Apartament Słoneczne Południe, Gdańsk


Centralne Biuro Rezerwacji
Telefon: 0-801-800-058, 48 (0)426306061
Fax: 48 (0)426306111



Adres
Ul. Obrońców Wybrzeża 4a - centrum



Pokoje
Apartament Słoneczne Południe jest usytuowany w cichej, nadmorskiej dzielnicy Przymorze, w odległości 1 km od plaży nad Zatoką Gdańską. Obiekt oferuje zakwaterowanie bez wyżywienia. W apartamencie można korzystać z sejfu oraz bezpłatnego bezprzewodowego dostępu do Internetu. Goście mają też do dyspozycji balkon. Apartament jest wyposażony w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów telewizji kablowej oraz odtwarzacz CD. W apartamencie znajduje się także w pełni wyposażony aneks kuchenny z kuchenką mikrofalową, lodówką i jadalnią. Apartament obejmuje ponadto łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów. Obiekt bezpłatnie udostępnia dziecięcą wanienkę i wysokie krzesełko. W tym samym budynku co Apartament Słoneczne Południe znajduje się minimarket. Na miejscu dostępny jest także plac zabaw. Za dodatkową opłatą obiekt zapewnia transfer lotniskowy. W apartamencie Goście znajdą różne mapy i przewodniki turystyczne oraz gry planszowe. Apartament jest usytuowany w odległości 7 km od Starego Miasta i hali sportowo-widowiskowej Ergo Arena. Obiekt jest oddalony o 5 km od sopockiego molo oraz o 1,5 km od molo w Jelitkowie. Apartament Słoneczne Południe znajduje się w odległości 3 km do Katedry Oliwskiej i 11 km od lotniska im. Lecha Wałęsy.



Informacje dodatkowe
Goście proszeni są o wcześniejszy kontakt z personelem obiektu i poinformowanie o planowanej godzinie przyjazdu. Stosowną informację można wpisać w miejscu na uwagi w formularzu rezerwacji lub przekazać bezpośrednio personelowi. Goście, którzy planują przyjazd poza godzinami pracy recepcji, proszeni są o wcześniejszy kontakt z personelem obiektu. Po dokonaniu rezerwacji Goście otrzymają wiadomość e-mail zawierającą szczegółowe informacje dotyczące płatności i odbioru kluczy.






Niestety ten portal do pełnego i poprawnego działania
wymaga włączonej obsługi JavaScript.
Jeżeli widzisz ten tekst oznacza to, że twoja przeglądarka nie obsługuje
lub ma wyłączoną obsługę skryptów JavaScript. Prosimy o włączenie
obsługi lub zmianę przeglądarki i ponowne wejście na portal.


 


Rezerwacje|O nas|Konferencje|Dla hoteli|Pomoc|Regulamin | Polityka plików cookies
2002-2017 © HotelBank.pl All rights reserved
web by e-promocja.com.pl & HnT
Polityka plików cookies