x
Nasza strona korzysta z plików cookies. Używamy ich w celu poprawy jakości świadczonych przez nas usług. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas informacji zapisywanych w plikach cookies znajdziesz w polityce plków cookies.

 
Sobota, 25 listopad 2017E-mail Hasło 
Home|Hotele w Polsce|Hotele na Świecie|Bilety lotnicze i autokarowe|Hotele SPA & Wellness|Obsługa firm|Dla hoteli|Pomoc|Kontakt

Pomoc

Krok 1 Opcje wyszukiwarki - Jak wyszukać hotel?

Serwis www.hotelbank.pl oferuje rezerwację hoteli z dwóch największych baz danych w Polsce (systemów rezerwacji Polish Travel Quo Vadis, Netmedia).

Do wyszukiwania dostępnych miejsc we wszystkich bazach służy jeden panel wyszukiwania umożliwiający rezerwowanie noclegu w hotelu na terenie Polski. Panel znajduje się na środku strony głównej serwisu www.hotelbank.pl.


Z rozwijanej listy „Miasto” w panelu należy wybrać miejscowość, w której chcemy zarezerwować pokój. Następnie trzeba określić datę przyjazdu (rok, miesiąc, dzień) i datę wyjazdu (rok, miesiąc, dzień). Zamiast określania daty wyjazdu możemy wybrać liczbę nocy, które planujemy spędzić w hotelu (data w formularzu ustawiona jest domyślnie na dwie doby). Następnie należy wybrać liczbę pokoi, liczbę osób i łóżek w pokoju. Kolejnym krokiem jest wybór pokoju: dla niepalących, palących lub bez preferencji. Bez preferencji oznacza, że system pobierze wszystkie oferty nie biorąc tej opcji pod uwagę. Dalej określamy walutę (PLN, EUR, USD), w której chcemy wyświetlić ceny i klikamy przycisk „Szukaj”.

Jeśli chcą Państwo zarezerwować różne typy pokoi (np. pokój jedno- i dwuosobowy), to dla każdego z nich należy zrobić osobną rezerwację.

W przypadku rezerwacji pokoi dla co najmniej 6 pokoi mogą Państwo skorzystać z formularza rezerwacji grupowej.

Podobny panel wyszukiwania znajduje się na stronie każdego hotelu – wówczas sprawdzamy dostępność miejsc tylko w wybranym obiekcie. Określamy datę przyjazdu i wyjazdu, liczbę pokoi, liczbę osób i łóżek w pokoju jaka nas interesuje i klikamy „Szukaj”.


Krok 2 Wyniki wyszukiwania

Po kliknięciu „Szukaj” w nowym oknie strony pojawiają się wyniki wyszukiwania.


Nad listą wyników wyświetlają się kryteria, które zostały przez nas wybrane w panelu rezerwacyjnym oraz przycisk „Zmień kryteria wyboru" - po wybraniu którego pojawi nam się ponownie panel wyszukiwania, w którym będziemy mogli zmienić kryteria (np. datę lub pokój) i ponownie wyszukać hotele.

Wyniki wyświetlone przez naszą wyszukiwarkę posortowane są według ceny - od najniższej do najwyższej.

Możliwe są dwa rodzaje rezerwacji:

  • Rezerwacja online. Rezerwacja pokoju w podanych hotelach odbywa się natychmiastowo. W związku z pobieraniem dostępności miejsc od kilku operatorów, mogą być wyświetlone dwie różne oferty cenowe na ten sam rodzaj pokoju w obiekcie. Aby dokonać rezerwacji należy kliknąć przycisk „Rezerwuj” - wyświetli się wtedy formularz, gdzie należy podać swoje dane osobowe, dane do faktury i wybrać formę płatności za hotel. Płatność dokonywana jest poprzez terminal firmy eCard S.A. - bezpieczne transakcje w Internecie za pomocą karty kredytowej lub przelewów z polskich banków online. Po dokonaniu płatności otrzymają Państwo na podany w formularzu adres e-mail potwierdzenie rezerwacji wraz z Voucherem. Rezerwację można także opłacić dokonując tradycyjnego przelewu z dowolnego banku lub na poczcie. Opcja ta jest dostępna na minimum 4 dni robocze przed przyjazdem. Na mniej niż 4 dni robocze przed przyjazdem opcja przelewu możliwa jest tylko przy rezerwacji faxem, po wcześniejszym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 0048 42 630 60 61.

  • Rezerwacja offline. Rezerwacja pokoju odbywa na zapytanie, za pośrednictwem operatora, który w ciągu 48 h (dwóch dni roboczych) sprawdzi dostępność pokoi. Uwaga - w poniższych ofertach istnieje ryzyko braku miejsc. Jeśli wybrany hotel będzie dysponował wolnymi pokojami operator potwierdzi Państwu rezerwację na adres e-mail podany przy rezerwacji. Jeżeli obiekt nie będzie dysponował wolnymi miejscami otrzymacie Państwo informację o braku miejsc. Aby dokonać rezerwacji należy kliknąć przycisk „Rezerwuj” - wyświetli się wtedy formularz, gdzie należy podać swoje dane osobowe, dane do faktury i wybrać formę płatności za hotel. Płatność dokonywana poprzez terminal firmy eCard S.A. - bezpieczne transakcje w Internecie za pomocą karty kredytowej. Przy dokonywaniu rezerwacji offline pieniądze są jedynie blokowane na karcie. W przypadku potwierdzenia rezerwacji pieniądze zostają pobierane. W przeciwnym razie blokada zostaje zdjęta w przeciągu 7 dni roboczych. Wraz z potwierdzeniem rezerwacji otrzymają Państwo na podany w formularzu adres e-mail potwierdzenie rezerwacji wraz z Voucherem. Jeśli do dnia przybycia do hotelu pozostały minimum 4 dni robocze mogą Państwo zapłacić za nocleg dokonując tradycyjnego przelewu z dowolnego banku lub na poczcie po wcześniejszym otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji od operatora.

Opis kolumn wyników wyszukiwania:


  • kolumna „Informacje o hotelu” zawiera nazwę, standard obiektu i ocenę klientów Kliknięcie na nazwę hotelu lub przycisk „Informacje o hotelu” otwiera stronę ze szczegółowym opisem danego obiektu,

  • kolumna „Lokalizacja” określa miasto i położenie hotelu. Przycisk „Pokaż na mapie” przenosi na mapę miejscowości z zaznaczonym na niej obiektem,

  • w kolumnie „Oferta” podane są ceny za pokój w poszczególnych dniach. Ceny za ten sam pokój w kolejnych dniach mogą się różnić, Po kliknięciu przycisku „Szczegóły oferty” pojawiają się informacje dotyczące standardu i opisu pokoju oraz śniadania.

  • kolumna „Razem” wyświetla łączną cenę za pokój za wszystkie dni pobytu. Jeśli wybrano więcej niż jeden pokój, cena „Razem” określa całkowity koszt pobytu za wszystkie pokoje,

  • w kolumnie „Operator systemu” znajduje się informacja, z którego systemu pochodzi dana oferta oraz „Warunki rezerwacji”, „Pomoc” i „Pytania i odpowiedzi” danego operatora,

  • ostatnia kolumna zawiera przycisk „Rezerwuj”, po kliknięciu którego przechodzimy do rezerwacji konkretnego pokoju w obiekcie, oraz informacje o typie rezerwacji (online, offline).

  • Jeśli w danym hotelu są dostępne pokoje w różnych standardach pojawią się pod „Rezerwuj” przycisk „Zobacz inne oferty w tym hotelu”, po kliknięciu którego rozwinie się lista dostępnych pokoi w różnych standardach.


Jeśli w wybranym przez Państwa terminie zostanie wyświetlony komunikat „Niestety żadne hotele w ofercie Offline/Online, nie spełniają twoich kryteriów wyszukiwania” oznacza to brak miejsc hotelowych spełniających Państwa kryteria.

Krok 3 Opis hotelu

Po wybraniu hotelu z listy wyników (kliknięcie w jego nazwę lub przycisk „Informacja o hotelu”) zostaną wyświetlone w zakładkach „O hotelu”, „Galeria”, „Mapa”, „Opinie” szczegółowe informacje o obiekcie. W każdej zakładce na dole strony mogą Państwo wyszukać dostępność pokoi w tym hotelu i dokonać rezerwacji.

Istnieje możliwość zobaczenia oferty wybranego hotelu w dwóch systemach rezerwacyjnych klikając na przycisk „N” lub „P” po lewej stronie w zakładce „Wybierz system”.


Krok 4 Rezerwacja

Po kliknięciu przycisku „Rezerwuj” system przenosi użytkownika do strony, na której należy podać swoje dane osobowe. Dane te są niezbędne do zakończenia procesu rezerwacji.

Jeśli zalogowaliście się Państwo na stronie wszystkie dane osobowe i dane do faktury wypełnią się automatycznie.

Jeśli nie posiadacie Państwo konta możecie także w tym miejscu zarejestrować się w systemie (rejestracja jest dobrowolna, nieobowiązkowa). Jeśli nie chcecie Państwo zakładać konta prosimy o wypełnienie poniższego formularza rezerwacji.

W „Danych rezerwacji” użytkownik znajdzie pełną informację na temat usług, jakie rezerwuje wraz z ich ceną końcową.

W polu „Instrukcje specjalne” można wpisać ważne informacje, jak na przykład to, że przyjazd do Hotelu będzie w późnych godzinach.

W polu „Dane zamawiającego” prosimy o wpisanie danych osoby wypełniającej zamówienie.

W polu „Rezerwacja dla” prosimy o podanie danych osoby dla której ma być dokonana rezerwacja.

Jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę Vat prosimy zaznaczyć jej rodzaj (na firmę bądź osobę fizyczną) oraz sposób jej dostarczenia (poczta tradycyjna bądź e-mail).

Jeśli faktura ma być wysłana na inny adres niż jest wystawiona prosimy o podanie adresu korespondencyjnego.

Prosimy też o zapoznanie się z warunkami rezerwacji i ich akceptację. Uwaga - dla każdego systemu (Polish Travel Quo Vadis, Netmedia) są odrębne warunki rezerwacji i anulacji.

Po podaniu danych osobowych, należy wybrać formę płatności. System daje możliwość płacenia za rezerwowane usługi kartą kredytową, przelewem elektronicznym lub tradycyjnym przelewem bankowym (na minimum 4 dni przed przyjazdem).

Po wybraniu formy płatności, system przenosi użytkownika na stronę odpowiedniego operatora. W przypadku płatności kartą kredytową klient zostaje przekierowany do okna centrum autoryzacji kart kredytowych. Wybranie opcji przelewu elektronicznego przenosi użytkownika do okna wybranego banku. Po dokonaniu płatności, system przekierowuje klienta z powrotem do serwisu www.hotelbank.pl.

Po wybraniu opcji „Przelewu tradycyjnego” kończy się proces rezerwacji oraz pojawia się komunikat potwierdzający przyjęcie zapytania rezerwacyjnego do realizacji.


Forma płatności zależy od typu rezerwacji.

Przy rezerwacji natychmiastowej (online) płatność dokonywana jest przez Internet poprzez Centrum Autoryzacji Kart firmy eCard S.A. za pomocą karty kredytowej bądź przelewu z banków internetowych.

Jeśli nie posiadają Państwo karty kredytowej lub konta z możliwością przelewów online w jednym z powyższych banków, a do dnia przybycia do hotelu pozostały co najmniej 4 dni robocze mogą Państwo zapłacić za nocleg dokonując zwykłego przelewu (z dowolnego banku). Wybierając tę opcję, proszę kliknąć „Przelew”. Potwierdzenie dokonania rezerwacji wraz z podanym rachunkiem bankowym, na który należy przelać pieniądze i numerem faksu, na który należy przesłać potwierdzenie wpłaty, zostanie Państwu przesłane w przeciągu maksymalnie 2 dni.


Przy rezerwacji wymagającej potwierdzenia przez operatora (offline) płatności można dokonać w późniejszym terminie za pomocą zwykłego przelewu na podane po zakończeniu rezerwacji konto lub natychmiast przez Internet poprzez Centrum Autoryzacji Kart firmy eCard S.A. za pomocą karty kredytowej, bądź przelewu z banków internetowych. Przy dokonywaniu rezerwacji offline pieniądze są jedynie blokowane na karcie. W przypadku potwierdzenia rezerwacji pieniądze zostają pobierane. W przeciwnym razie blokada zostaje zdjęta w przeciągu 7 dni roboczych.





Rezerwacje|O nas|Konferencje|Dla hoteli|Pomoc|Regulamin | Polityka plików cookies
2002-2017 © HotelBank.pl All rights reserved
web by e-promocja.com.pl & HnT
Polityka plików cookies